Mijn naam is Kevin en ik werk intuitief met de Lenormand -en Tarot. Tijdens een consult kijk ik samen met jou naar de energie rondom jouw situatie en help ik je helderheid te krijgen in vragen over liefde, relaties en belangrijke keuzes in je leven. Veel mensen nemen contact met mij op wanneer ze zich afvragen: Wat voelt hij of zij voor mij. Komt mijn ex terug. Waar gaat deze relatie naartoe. Met behulp van de Lenormandkaarten en mijn intuitieve waarneming kijken we samen naar de dynamiek tussen jou en de ander, de patronen die zich mogelijk herhalen en de richting waarin de energie zich ontwikkelt. Ik werk op een rustige, eerlijke en respectvolle manier. Mijn consulten zijn bedoeld om je inzicht te geven, zodat je situaties beter kan begrijpen en met meer vertrouwen keuzes kan maken. Je kan bij mij terecht voor vragen over: liefde en relaties ex-partners en nieuwe verbindingen terugkerende relatiepatronen belangrijke levenskeuzes emotionele situaties waar je duidelijkheid in zoekt Voel je welkom om contact op te nemen als je behoefte hebt aan inzicht, helderheid en een eerlijk consult. Stel gerust je vraag, ik kijk graag met je mee.
Getuigenissen Kevin
Fijne inzichten waar ik wat mee kon. Helemaal duidelijk en ook kwam het uit.
Anke
Zo fijn om met jou weer tot mezelf te komen. Je werkt heel gevoelig zodat ik zelf mijn eigen angsten en controle drang kan overwinnen. Ik weet nog toen we net de eerste keren belde en je me even terugspiegelde waar ik zelf eigenlijk nog kon verbeteren. Ik voelde weerstand en dat had je ook voorspelt, en net daarom bellen we nog heel regelmatig. Want je zei ook dat net in die weerstand de groei zit... en eerlijk Kevin, je had toen gelijk.... en ook vandaag weer.
Kim
Je wist me even naar mezelf te laten kijken, door je kaarten, maar ook door de vragen die je stelde. Dikke pluim! De gevolgen... zoals je voorspelde. helemaal happy
Amelie
Een topper van formaat.
Ik praat graag met deze man.
Hij geeft inzichten op een zachte waardige manier en met de nodige humor..
Liefs uit Brugge.
An
An
Je hebt het fijn benanderd hoe het universum me eigenlijk wat probeerde te vertellen. Je was de spiegel en het raam wat ik eigenlijk nodig had om meer tot mezelf weer te komen. Je hebt me niet plots van mijn angst afgeholpen en we zijn er vast nog niet, maar je leert me elke keer weer de controle bij me zelf terug te nemen en minder te verwachten van de ander. We bellen! Dank
Katie
Wat je zei was helemaal raak. Op jouw advies ben ik uit de Toren gevlucht en kan ik weer genieten van de Tuin en de Zon. Ik bel je straks!
Tamara
Wat ben je goed! Altijd blij om weer even met je gebeld te hebben, ook al breng je niet altijd goed nieuws. Je hoort me en dat brengt me tot rust, bovenop bereid je me voor op wat komen zal. Dank je Kevin!
Jess
Ik was echt geschrokken, maar jij zag het aankomen. Ik besefte niet meteen dat wat je zei was om mezelf te kunnen gaan beschermen. Je had helemaal gelijk! Na de eerste twee signalen, die je me had verteld dat het zouden inluiden, ben ik teruggegaan naar jou advies. Het laatste wat er dan gebeurde had dan eigenlijk geen impact meer. Dank je wel, Kevin!
Laetitia
Je bent zo eerlijk, maar gelijkertijd zo tactvol. Je verkoopt het niet ook al voel ik dat je soms de pijnlijke waarheid wat zachter probeert te brengen. Bevrijdend om je advies te horen! Dank je
Kathleen
Ik stuurde je een foto van een man, je zat er helemaal op, ik viel van mijn stoel. Heel sterk!